2011. június 27., hétfő

Közlemény

Ez a pillanat is eljött...Azt gondoltam, hogy csak a vizsga időszak miatti stressz, és fáradtság  az oka annak, hogy képtelen vagyok írni. Most már tudom, hogy sajnos nem. Már két hete is van, hogy végeztem az utolsó vizsgámmal, és azóta sem bírtam rávenni magam, hogy egy szót is bepötyögjek.
Azért nem szóltam eddig, mert gondoltam, hogy előbb-utóbb majd csak összeszedem magam, és folytatom, de nem várok tovább. A ti idegeiteken sem szándékozom tovább táncolni azzal, hogy várjátok, várjátok és nem jön új rész. Szóval döntöttem. Befejezem az írást!
Ez természetesen nem zárja ki a lehetőségét annak, hogy valamikor folytatom, de egyenlőre úgy érzem, ez nem fog bekövetkezni.
Hangsúlyozom: MOST. Lehet, hogy két hét múlva meggondolom magam… Nem akarom, hogy várjátok, de azt sem, hogy kizárjuk a lehetőséget. Ezért fogalmazok így.
Sok dolog van most az életemben, amire több időt akarok fordítani (jobban mondva csak egy igazán fontos!), és ezért sem tudok az írásra koncentrálni.
Azt tudnotok kell, hogy nem örülök ennek. Eddig minden történetem tisztességesen lezártam, és ezt sem szándékoztam így hagyni. Tehát, ha mást nem is, de egy tisztességes véget még elképzelhető, hogy írok neki. Azt ne kérdezzétek, hogy ha megírom, mikor várható.
Ennyi lenne…
Szeretném, ha tisztában lennétek vele, hogy mennyire nehéz nekem is itt hagyni ezt. Imádtam írni. Imádtam, hogy ezzel másnak örömet okozhatok. De azt megfogadtam már az elején, hogy kényszerből sosem fogom csinálni. Csak amíg élvezem…
Köszönök nektek mindent!
Puszi, Lady

8 megjegyzés:

  1. Mi köszönünk neked mindent Lady :)
    És várunk vissza. Sok pihenést és feltöltődést.;)
    puszi.

    VálaszTörlés
  2. Kár hogy így alakult, Lady.
    De köszi szépen hogy te legalább szóltál nekünk, és nem csak úgy eltűntél meg hitegettél minket. :)
    Remélem azért még visszatérsz! :)
    Sok sikert, az elkövetkezendőkhöz!
    puszi♥

    VálaszTörlés
  3. Szia Lady!
    Szeretem a törijeid!Ezt is!Korrekt volt tőled,hogy leírtad,miért hagyod abba.Remélem vmikor majd befejezed...meg hogy talán egyszer újra kedvet érzel az íráshoz....Köszi az eddigieket!
    csao zeno

    VálaszTörlés
  4. Megértünk teljesen!! Pihend ki magad és töltődj fel és reméljük azért még visszatérsz és ha más nem télleg befejezed a történetet mert nagyon jó és imádjuk szerintem nyugottan mondhatom többesszámban de lényeg most pihenj mi várunk vissza!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sajnálom hogy abbahagyod ennek a törinek az írását de reménykedem hogy azért idővel meggondolod magad! Nagyon szerettem mindegyik töridet és remélem azért folytatod valamikor de erőltetni tényleg nem érdemes! Nagyon örülök hogy eddig is olvashattalak imádtam ahogy írsz!
    Remélem jól alakulnak a dolgaid és tényleg a fontosabb dolgokra koncentrálj!:) Jó pihenést és remélem majd valamikor még örömödet leled az írásban!
    Csók
    Brigi

    VálaszTörlés
  6. Mi köszönjük neked ezt a rengeteg élményt, amit adtál. Imádtam olvasni a fantasztikus történeteidet.
    Nagyon remélem, hogy nem véglegesen hagyod abba az írást, mert rettentően tehetséges vagy. Ha új történetet kezdel, vagy ezt folytatod, mi itt leszünk.
    Köszönünk mindent Lady! :)
    Puszi!=)
    Dodo

    VálaszTörlés
  7. sya!
    Remélem hamarosan miden jó lesz és vissza térsz :)
    És igen mi köszönjük csodás a blogod. :) Egy élmény olvasni. :)
    Nikol

    VálaszTörlés
  8. Szia nagyon jó kis történet esetleg várható a befejezés? Én kiváncsi lennék rá :)

    VálaszTörlés