2010. november 19., péntek

12. fejezet: Ébredés


Köszönöm a türelmeteket, és a megértést.:) Most viszont eljött a folytatás ideje. Itt a 12. fejezet, amiben talán nem éppen az szerepel, amit reméltetek. Viszont mindennek megvan a miértje, ezért kérlek titeket, hogy ne pánikoljatok rögtön. Legyetek türelmesek. :)
Jó olvasást a részhez, remélem tetszeni fog, és megosztjátok vele, amit gondoltok! ;)
Puszi, Lady

Reggel nehezemre esett kinyitni a szemem, ami nem csoda, hiszen hosszú éjszaka áll mögöttem, de még milyen… Tegnap olyasmit éltem át, amilyet még soha azelőtt, és mindezt egyvalakinek köszönhetem. Meg sem mertem mozdulni, hiszen Rob még mindig aludt mögöttem, nem mellesleg, szorosan hozzám simulva, kezét a hasamra szorítva. Újra lepörgettem magam előtt minden képkockát. Sokszor majdnem felnyögtem, ahogy felidéződött bennem minden, amit akkor éreztem, vagy, ahogy Rob hozzám ért, megcsókolt. Tudtam, hogy ez egyszeri volt és megismételhetetlen. Ezzel már tegnap is tisztában voltam, mikor együtt voltunk. A vonzalom nem elég egy kapcsolathoz, és biztos vagyok benne, hogy ezzel Rob is tisztában van. Csak azt remélem, hogy azzal, hogy lefeküdtünk- nem is egyszer-, nem tettünk kárt a barátságunkban.

Annyira elmerültem a gondolataimban, hogy észre sem vettem, hogy a másik érintett, mocorogni kezd mögöttem. Csak arra eszméltem, hogy eddig hasamon nyugvó keze lassan rásimul a mellemre, míg ajkai a nyakamat veszik célba. Lehunytam a szemem, és gondolkodni kezdtem. Rob egyértelműen folytatná a tegnapiakat, és őszintén szólva, nekem sem lenne ellenemre, mindannak fejében, hogy pár perce döntöttem el, ez nem fordulhat elő többet. Döntéshelyzetbe kerültem. Vagy most azonnal leállítom, vagy még egyszer utoljára engedek a vágynak. Nem volt nagyon időm gondolkodni, sőt helyesen dönteni sem, mert Rob másik keze – amivel nem a mellemet kényeztette -, megállíthatatlanul igyekezett a lábam közé. Éppen hogy csak megérintett, ajkaimat egy halk nyögés hagyta el, amivel egy időben döntöttem is. Rob is felsóhajtott, ahogy megérezte, hogy máris szinte tocsogok, pedig még alig tett valamit. Hiába, aki tud az tud… Szájával tovább játszott a nyakam puha bőrén, ujjai ritmusosan simogattak, miközben ha lehet, még közelebb vont magához. Ismét felnyögtem, ahogy egyértelmű vágya a fenekemnek nyomódott.

Ennyi pont elég volt, hogy minden józan eszem elveszítsem, és nyakamat teljesen kitekerve, csókra nyújtózzak felé. Mosolyogva hajolt hozzám, és miután nyelvét végighúzta alsó ajkamon, megadta, amit akartam. Innentől kezdve már nem voltam képes határt szabni, és még a jobbik eszem is úgy gondolta, ha már tegnap is megtörtént, még egy mit számit. Újra csak sodródtam az árral. Kissé kényelmetlen volt így, ezért Robot a hátára lökve, egyik lábam átvetve rajta, fölé ültem. Tettre kész férfiassága a lábaim közt lüktetett, de még egy kicsit húzni akartam az időt, a legjobb résszel még várni szerettem volna. A mellkasát végigcsókolva értem el szájához, hogy újabb csókot lopjak tőle. Megkaptam, miközben csípőm is lassú, körkőrös mozgásba kezdett. Kíváncsi voltam, meddig bírja, amit művelek, bár lehet, hogy én leszek a türelmetlenebb. Tévedtem. Rob a számba nyögött, miközben egy határozott mozdulattal a csípőmbe markolt, és magára húzott. Most egyszerre vizahangozott a nyögésünk a piciny szobában, miközben megvonaglottam az érzéstől. Elszakadtam tőle, és felülve rajta mozgatni kezdtem a csípőm.

Rob kétségkívül élvezte ezt a felállást, ugyanis le sem bírta venni szemeit a testemről, miközben egyre gyorsabban mozogtam rajta. Hol az arcom, hol a mellem, hol pedig azt a pontot igézte, ahol testünk összeforr. Persze kezei sem tétlenkedtek sokáig, hamar felkúsztak a mellemre, édes borzongást kiváltva ezzel, belőlem. Egy idő után, akár milyen nehezemre is esett, megálltam a mozgásban, pont mielőtt élvezetünk beköszöntött volna. Nyújtani akartam, nem szerettem volna még, hogy vége legyen, minden másodpercet ki akartam élvezni. Rob sűrű zihálás közepette nyögött fel, de nem panaszkodott, megértett, miért tettem. Lehajoltam hozzá, hogy ismét forró csókban forrjunk össze, ezzel is tovább perzselve a bennünk tomboló tüzet. Ahogy nyelvünk találkozott, nem bírtam tovább, és csípőm újra mozgásba lendült. Rob feje mellett két oldalt támaszkodtam meg, és mozogtam rajta, fel és le. Ő a fenekemet simogatta, néha be is segített. Végig tartottuk a szemkontaktust, amitől csak még élvezetesebb lett az együttlétünk, hiszen a szeme csillogása, elégedett tekintete mindent elárult számomra. Aztán vége lett.

Egy utolsó nyögés közepette remegett meg testem, miközben a világ szinte elhomályosult előttem, csak Rob mosolyát láttam, ezekben a másodpercekben egyedül Ő volt a gondolataim középpontjában. Természetesen Róla sem feledkeztem meg, nem hagytam abba a mozgást, így néhány kisebb csípőmozdulat után, Ő is követett engem. Önkívületi állapotban bújtam a karjai közé, nem tudnám megmondani, mennyi ideig feküdünk így. Lassan felemeltem a fejem, és csillogó szemeibe néztem.
- Jó reggelt – suttogta ekkor, és egy apró csókot nyomott a számra.
- Kétségkívül jó – mosolyodtam el, és most én csókoltam meg. Ez kicsit hosszabbra nyúlta, percekig nem engedte szabadon a nyelvem, aztán a hátamra fordított, és még néhány hosszú perc után, leszállt rólam. Üresnek éreztem magam, pedig tisztában voltam vele, hogy ennyi volt. Mégis fájt belátni, hogy ennyi járt nekünk. Percekig egy szót sem szóltunk. A csendet végül Rob szakította meg.

- Mikor indul a géped? – kérdezte, miközben a könyökére támaszkodott, hogy jobban lásson.
- Egykor. A tied? – reménykedtem, hogy egy géppel megyünk, legalább lesz időnk kicsit beszélgetni. Ekkor még nem is sejtettem, hogy beszélgetésre már jóval előbb sor fog kerülni.
- Úgy tűnik, egy géppel megyünk – mosolygott édesen, miközben ismét közelebb bújt hozzám. Most mégsem ölelt át, és semmi ilyesmi.
- Nem tudom, mi lesz most… Én forgatni fogok, hogy fogjuk megoldani? – törte meg a csöndet, egy számomra igazán meglepő kérdéssel. Hogy-hogy, hogy?- kérdeztem magamtól, mert fogalmam sem volt mire érti. Aztán leesett. Szegény azt hiszi, hogy várok tőle valamit. Ami normális is lenne, de mióta vagyok én normális? Na ez az, nem vagyok az, soha nem is voltam.

- Rob – kezdtem bele, miközben felültem az ágyon. - Én nem várok tőled semmit, hidd el. Ez remek volt, jobb, mint, amit valaha is tapasztaltam, de nem akarom, hogy úgy érezd, tartozol nekem ezek után valamivel – nyugtattam, mire csak egy meglepett, nem is, inkább összezavarodott pillantást kaptam válaszul.
- Én nem érzem úgy, én…
- Nekem bővel elég, ha a barátságunk sértetlen, mert nem akarlak elveszíteni. A barátságunk a legfontosabb nekem, én belehalnék, ha annak vége lenne – hadartam kétségbeesetten, mire megdöbbent. Már nem volt zavarodott, sokkal inkább döbbent. Vártam néhány pillanatot, csak ezután kérdeztem rá, hogy minden rendben van-e.
- Persze. És ne aggódj, sosem veszítesz el – ígérte, majd közelebb húzódott hozzám, és megölelt. Pont erre volt szükségem, hogy tudjam, minden marad a régiben. Ekkor arra még nem is gondoltam, Ő mit szeretne, vagy mire számított…
- Rendelek reggelit, amíg lezuhanyozol – ajánlottam mosolyogva, elgondolkodva bólintott. Kimásztam mellőle, és még Ő bevonult a fürdőbe, elintéztem a rendelést. Aztán helyet cseréltünk, és mire én felöltöztem, a reggeli kint várt rám.

Attól tartottam a legjobban, hogy ezután jön a feszengés, kínos csend és minden más, ami ilyen esetekben be szokott következni. Szerencsére nem így történt. Ugyan olyan fesztelenül tudtunk beszélgetni, mint a tegnap, és ma történtek előtt. Persze, megvoltak a pillanatok, mikor Robnak egy-egy mozdulatáról, hangjáról vagy arcáról beugrottak képek az éjszakánkról. Ilyenkor mindig zavarba jöttem, annak ellenére, hogy Ő nem tudhatta, mi jár éppen a fejemben. Talán nehezebb lesz elfelejtenem, ami történt, mint hittem.
Egy búcsú cigi után eljött a pakolás ideje, Rob átment a szobájába, míg én itt szedtem össze a cuccaimat. Aztán a recepción találkoztunk újra, ahol a sofőr várt minket, akivel a reptérre megyünk. Nem kis meglepetésünkre ott már vártak ránk. A népes fogadóbiztosság nem másokból állt, mint New York legleleményesebb lesifotósaiból. Úgy kattintgatták a gépeiket, mintha az életük múlna rajta, hogy minden egyes mozdulatunk meg legyen örökítve. Rob kissé idegesen tolt be maga előtt az ajtón, de amint a négy fal biztonságában tudhattuk magunkat, fellélegezett.

- Annyira utálom őket – sóhajtotta, miközben a csekkolásra vártunk.
- Elhiszem – húztam el a szám, és kifelé tekintettem, hogy még mindig ott vannak-e. Persze, hogy igen. Sőt, mikor időnként kinyílt az ajtó, élvezettel nyomták be a gépeiket, hátha lekaphatnak még pár érdekes pillanatot.
A repülőút teljes nyugalomban telt, főleg azért, mert mind a ketten aludtunk, mint akit fejbe vágtak. Csak arra keltem fel, hogy Rob az arcomat simogatva próbál ébredésre bírni. Nehezen kinyitottam a szemem, majd feltűnt, hogy szinte teljesen Robhoz bújva alszom. Egy pillanat alatt zavarba jöttem, és elhúzódva tőle, kezdtem igazgatni a ruháim. Ő persze csak somolygott az orra alatt. Gyorsan becsatoltam az övem, hiszen a leszállás megkezdése miatt kellett felkelnem.

- Mikor utazol? – kérdeztem tőle az utolsó percekben, mikor a csomagokra vártunk.
- Holnap után reggel – felelte. Az hamarabb van, mint gondoltam. És utána, három hónapig nem is látom, ami megdöbbentően megrémített.
- Látlak még előtte? – érdeklődtem félénken, nem tudtam, Ő mit szeretne.
- Mit szólnál holnap egy ebéhez? – ajánlotta mosolyogva, amibe azonnal bele egyeztem. Úgy váltunk el, mint jó barátokhoz illik. Egy hosszú ölelés, majd mind a ketten mentünk a számunkra fenntartott autó felé. Percekig csak bámultam, míg Ő beszáll a sajátjába, csak azután mentem az enyémhez. Furcsa érzésem volt, mintha egy felem elveszett volna. Jerryvel is sokszor vagyunk külön, az mégsem ráz meg ennyire. Azzal nyugtattam magam, hogy holnap még lesz időm rendesen elköszönni tőle.
Ha már itthon vagyok, ideje visszatérni a rendes kerékvágásba, azonnal hívtam is Jerryt.

- Szervusz, angyalkám. Itthon vagy? – érdeklődött.
- Igen, most tartok hazafelé a kocsival – mondtam neki.
- Aham, és miért olyan a hangod, mint akinek a fogát húzzák? – trafált bele azonnal a lényegbe. – A lovagod merre van? – folytatta.
- Nem a lovagom Jerry – sóhajtottam. Ha tudná, mennyire nem az…- És gondolom Ő is kipiheni magát – mondtam meggondolatlanul.
- Miért? Csak nem megdolgoztattad? – nevetett, majd miután nem válaszoltam, mert ezt most nem bírtam poénnal elütni, abba hagyta a vihogást. – Te jó ég! Egy óra múlva nálad vagyok – közölte döbbent hangon.
- Köszönöm – ennyit bírtam kinyögni, sem tiltakozni, sem hazudni nem volt kedvem. Nem mintha valaha is hazudtam volna neki. Nem is szándékoztam, meg persze neki nem is tudok. Jobban ismer, mint bárki ezen a világon.

Miután letettük csak bámultam ki az ablakon, és gondolkodtam. Azt sem vettem észre, hogy haza értünk, a sofőr szólt rám, hogy ideje kiszállni.
Anya az ajtóban a nyakamba ugrott, és azonnal a konyhába húzott, hogy megetessen. Közben pedig le sem lehetett lőni, folyamatosan szóval tartott, minden részletet tudni akart. Hiába beszéltem vele, nap, mint nap telefonon, még mindig volt, amit tudni akart. Meséltem hát neki. Egészen addig, míg Jerry be nem vágtatott, nyomott az én arcomra és anyáméra is egy puszit, majd elnézést kérve anyutól a kocsijába tuszkolt.
- Hova viszel? – kérdeztem idegesen, mert azt sem hagyta, hogy összeszedjem magam.
- Csak nyugi, egy csendes helyre, ahol mindent elmesélsz – vigyorgott rám elégedetten, én pedig sóhajtva hátradőltem az ülésben.

Néhány perc múlva meg is érkeztünk, a törzshelyünkre. Ez volt az a hely, ahova mindig elmentünk, ha valakivel történt valami. Itt ültünk akkor is, mikor Mike-al szakítottam, vagy mikor Ő, illetve Nikki szakítottak. Ezen a helyen beszéltünk meg minden sorsdöntő mozzanatot az életünkben.
Leültünk a kis kávézónk, egyik csendes sarkába, és miután kikértük a kávénkat, Jerry felém fordult.
- Mesélj! – utasított.
- Lefeküdtünk…nem is egyszer – suttogtam, mialatt zavaromban a bögrémen lévő írást kaparásztam.
- És? – felnéztem rá, de döbbenet helyett inkább értetlenkedés ült az arcán.
- És? – kérdeztem vissza, én viszont döbbenten.
- Nem értem, mi a probléma – közölte.
- Hogy mi a probléma? Lefeküdtem az egyik legjobb barátommal, és oké, hogy meg tudtuk beszélni, vagyis a barátságunk sértetlen…

- Mi van? – förmedt rám, mint aki nem ért semmit. Elhallgattam, és kérdően vizslattam. – Milyen barátságról beszélsz? Mondd, neked teljesen elment az eszed? – Jerry sosem arról volt híres, hogy visszafogja magát, vagy, hogy a véleményét magában tartja, de ezzel a mostani viselkedésével engem is meglepett. Ilyen hangot nem hiszem, hogy megütött volna velem szemben, valaha is.
- Jerry, nem értelek – mondtam neki, összezavarodva.
- Te komolyan saját magad ellensége vagy, Stew. Ez nem barátság - rázta a fejét valamivel nyugodtabban, miközben belekortyolt a kávéjába.
- Ne mondd ezt, az elejétől fogva nagyon jó barátok vagyunk – hárítottam a feltételezést.
- Igen, azok voltatok, nagyon jó barátok. És nem véletlen a múlt idő, édesem, mert ez már rég nem barátság – bizonygatta.
- De…

- Nincs de! Miért feküdtél le vele? – pillantott rám kérdően, de választ nem kapott, mert nem tudtam, mit mondani. – Hát ez az. Bartáságból, nem fekszel le senkivel! – dőlt hátra elégedetten.
- Ezt nem is mondtam… csak…nem tudom, volt egy gyenge pillanatunk, előfordul. Nem kell mély érzéseket keresni a háttérben, hiszen még te magad mondtad New York-ban, hogy nincs abban semmi furcsa, ha vonzódom egy jó pasihoz – hadartam zavartan.
- Ez már több, mint vonzalom, de nem foglalkozom veled. Úgysem tudlak meggyőzni, és előbb- utóbb rájössz majd magadtól a dolgokra. Ha nem fogsz ennyire tiltakozni ellene, be fogod látni, hogy mit érzel – jelentette ki olyan magabiztossággal, hogy az ember jogosan hiheti azt, hogy hülye.

- Hagyjuk, inkább mesélj, mi volt itthon? – tereltem a témát, mire mosolyogva közelebb hajolt. Innentől kezdve már jobban tetszett a beszélgetés menete. Végre nem én voltam az elemezni való fél, sőt rólam és Robról már nem is esett szó a továbbiakban. Nikki volt a fő téma. Jerry találkozott vele a héten, mielőtt elutazott volna. Sajnos, nekem erre már nem lesz alkalmam, mert már Vancouverben van. De Jerry mesélt róla egy kicsit. Azt mondja teljesen ki van virulva – ezt én is láttam New York-ban, mikor találkoztunk-, és nagyon szerelmes. A barátja is vele ment, és Nikki könyörög, hogy látogassuk meg, mert eszméletlenül hiányzunk neki. Nekem is Ő. Régen szinte mindennap láttam, most meg örülhetek, ha egy hónapban egyszer együtt töltünk egy napot.

Jerryvel még órákig ültünk a kávézóban, és beszélgettünk. Aztán haza vitt. Mikor mondtam neki, hogy holnap találkozom Robbal, hogy elköszönjek tőle, nem mondott semmit. Ezek szerint komolyan bedurcizott, és nem foglalkozik velünk többet. Valahol örültem neki, mert a kávézóban nekem szegezett szavai jobban elbizonytalanítottak az igazamban, mint szerettem volna. Lehet igazság abban, amit mond, ezt nem tagadom, de akkor sem úgy van, ahogy mondja. Csak jobban tudom azt, mit érzek…

Már tizenegykor útra kész voltam másnap, pedig csak fél egyre kellett a megbeszélt éterembe érnem. Kicsit izgultam, hiszen ma búcsúzunk el egymástól, ki tudja mennyi időre. Végül sikerült elütnöm az időt indulásig, olyannyira, hogy majdnem elkéstem.
Rob mosolyogva várakozott rám egy félreeső asztalnál, és azonnal felkelt, megölelt, mikor megérkeztem. A szokásos „hogy vagy?”, „hogy aludtál?” kérdések, és némi kínos csend után, beindult a beszélgetés. Elmondtam neki, hogy mennyire aggódom, hogy nem piheni ki magát rendesen, hanem máris új forgatásba kezd. Érdeklődtem, hogy miért nem lehetett egy héttel későbbre tenni a kezdést, de erre csak annyi volt a válasz, hogy szorítja őket az idő. Azt is bevallottam neki, hogy hiányozni fog, majdnem bele is pirultam. Kedvesen rám mosolygott, és azt felelte, hogy neki is én. Arról is biztosított, ha lesz pár nap szünete, és Los Angelesben jár, én leszek az első, akit felkeres.

- Jó, de az nem ugyan az – konyult le ismét a szám.
- Tudom, de örülök, ha ennyit is találkozhatunk – motyogta, a villáját igazgatva.
- Sajnálom, csak már úgy megszoktam, hogy nap, mint nap látlak. Hogy csak két szobányit kell arrébb mennem, és máris ott vagy – vallottam be neki.
- Én is – mosolygott. Valamilyen furcsa érzés kerített hatalmába. Úgy gondoltam, neki fele annyira sem fogok hiányozni, mint Ő nekem. Mintha sokkal könnyebben venné, hogy három hónapig nem láthat. Sőt, némi megkönnyebbülést is éreztem rajta. Ez fájt. Lehet, hogy csak a fantáziám űz velem gonosz tréfát, mégis aggódtam. Talán megbántottam valamivel… Mégsem kérdeztem rá. Reméltem, hogy az idő megold mindent, ha egyáltalán van mit megoldani.

- Felhívsz majd néha? – kérdeztem reménykedve.
- Amikor csak tudlak. Ez nem is kérdés. – Ettől a választól kicsit megnyugodtam, és máris jobbkedvűen csevegtem vele tovább.
Aztán eljött a búcsú ideje, túl hamar. Nehezen tudtam rávenni magam, hogy szabadon engedjem az ölelésem fogságából, de kénytelen voltam. Holnap indul, még pihennie is kéne. Nehéz szívvel engedtem útjára, hisz ki tudja, mit hoz a jövő…

15 megjegyzés:

  1. Húúú!
    Most azért egy kicsit Kristen ráznám meg (na jó, nagyon).
    Basszus, miért van olyan érzésem, hogy nem látja a fától az erdőt???
    Rob megdöbbent arca....miért? arra nem gondolt, hogy meghallgassa, vajon Rob mit szeretene, vagy mit gondol erről az egészről?
    Jerryt bírtam, mindig van egy kívülálló aki jól látja a dolgokat.
    Remélem az elválás rádöbbenti, hogy mit is érez, és nem hadakozik az érzései ellen.
    Kiváncsi vagyok a folytatásra, utána megy-e meglátogatni vagy mi lesz.
    Szenvedni fog az tuti, de talán jót tesz neki.
    Robot viszont egy kicsit sajnálom.
    (bár az is lehet, hogy rosszul értelmeztem az érzéseit...???)
    Jaj olyan messze van a jövő péntek.....vagy szombat. Döntöttél már mikor fogsz majd nekünk frisselgetni, vagy meglepik lesznek? MIndegy csak írj!!
    Nagyon várom. Zsu
    Na majdcsak eljön az is.

    VálaszTörlés
  2. Szia Lady!
    Először is örülök, hogy újra itt vagy és újra írsz nekünk, már nagyon hiányoztál:)
    Imádtam a fejit, de Kris olyan hülye, miért kellett ezt mondania Robnak másnap reggel, hogy legyenek barátok, szegény Robot sajnáltam akkor, rendesen ledöbbent. Remélem Kris hamar észhez tér és rájön, hogy ez már nem csak barátság, hanem szerelem.
    Várom nagyon a kövit:)Puszi Judit

    VálaszTörlés
  3. Szia Lady!
    Na ez a fejezet!Ez aztán ideg bajt okoz!!!
    Olyan hülye ez a Kristen! Jerrynek igaza van!A legjobb barátoddal nem fekszel le! Sőt..nincs is olyan hogy fiú a legjobb barátod, vagy csak simán a barátod...az mindig több lesz!
    Jerryvel se fekszik le...bár Jerry meleg, de akkor is!!!! :/
    Szegény Rob most csalódott, de miért nem harcol???Miért nem valja be hogy valamit akar! vagy szeretne Kristől???
    Am nagyon jó volt!!!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Szió:)

    Megnyugtatlak, hogy nem pánikoltam be. Az elején a határán voltam, de aztán kapcsoltam és azt mondogattam magamban, hogy "annyira idióta vagy, ez egy Robsten történet ők EGYÜTT lesznek!" xD Szóval lenyugodtam.
    Hát ez a reggeli kis "köszöntő" khm.....hát erre nincsenek szavak. Aki tud az tud!!! Szerintem azt nem vitathatja senki, hogy te az egyik legjobb khm rész író vagy!(persze nem csak azt tudod briliánsan leírni)
    "Én nem érzem úgy, én…" Mikor Rob ezt mondta, volt egy olyan érzésem, hogy a szeretleket akarta a végére biggyeszteni....persze lehet, hogy tévedek és csak én akarom, hogy ez legyen a háttérben:D
    Jerry egy haláli pofaxD Ezek a beolvasások Kristennek. Fetrengtem a röhögéstől le is kellett állnom olvasással.
    A végén azt hittem lekeverek egyet Kristennek.
    "Úgy gondoltam, neki fele annyira sem fogok hiányozni, mint Ő nekem. " Ezt meg mire alapozta?? Komolyan ő nem Robbal töltötte eddig a napjait?? Vááá ne legyen már hülye!!
    Azért szeretem ám Kristent, csak mikor ilyen bugyutaságokat képzel, legszívesebben jól megráznám, hogy térjen már észhez!!! :D Kedves vagyok tudom:)
    Na befogom......isteni, megérte várni 1 hetet:)
    Lady te képes vagy hétről hétre újat nyújtani nekünk, amiért hálás vagyok(L)

    Puszillak: Lilluci

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ajjjj most szomi lettem :( De miért csinálta ezt Kris?? Nem értem :(
    Szegénykéim. Ajj Rob is lehetne határozottabb azért mert nah :P
    Rem majd hoz vmi szépet is az a jövő :D
    Nagyon jó lett:D Főleg az eleje :P
    Jerryt nagyon bírom <3
    Már várom a kövit!
    Puszííí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nagyon hiányzott már a sztorid! Imádom ezt a két kis szerencsétlent. Mindig arról álmodoztam h majd a legjobb barátom lesz a szerelmem,de sajnos ez nem így alakult.Ezért is fogtál meg nagyon a töriddel, mintha az én vágyaimat teljesítenéd be. Nagyon köszönöm az élményt!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Hűű annyira örülök, hogy megint van friss! :D
    Nagyon tetszett ez a fejezet is! Imádom Jerryt!:D
    Kíváncsi vagyok a miértekre, és remélem ez hamarosan kiderül...
    Várom nagyon a folytatást!
    puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Ladym :)
    Őszintén szólva most legszívesebben a nem tetszik gombot nyomogatnám...(azért a tetsziket nyomtam, de akkor is :D)
    nem azért mert nincs hihetetlenül jól megírva ez a fejezet, - mert hihetetlenül nagyon nagyon jó - hanem azért mert a szöveg nagy részét nem igazán szeretem.
    LADY!! KÖNYÖRGÖM!! hát én meg fogok őrülni! Most Rob el fog utazni, egy csomó ideig nem látják majd egymást, hát akkor én esküszöm meg fogok őrülni!! :s
    ajj és ne mááár :D
    igazából nem is tudok mit írni, mert kivagyok! :D
    Imádom Jerryt :D akkora jó fej! :D Ő legalább tudja az igazat és nem fél kimondani :D
    Nem értem mondjuk Rob miért nem mondta el, hogy ő mit gondol valójában :D
    de akkor is imádtam!! Meg nem is :D
    Köszönöööm :))
    pusziii ♥♥♥
    ps. bocsi ezért a sok összevisszaságért :D

    VálaszTörlés
  9. Jajj Lady!! Ez a Kristen...miért nem volt hajlandó meghallgatni amit Rob mondani akart?! mert gondolom akkor nem ez lett volna a vége, hogy mi csak barátok vagyunk. Rob pdig biztos azt akarta, hogy együtt legyenek. De nem pánikolok, hiszen mindennek meg van a miértje :)
    De hogy lehet ennyire jól megírni istenem nagyon tehetséges vagy :D
    És még annyit Kris-ről hogy kicsit makacs is mert nem meri bevallani az érzéseit (mint Jacob-bal...) Na de majd biztos kialakul minden....
    Jerrynek teljesen igaza van.
    de nagyon várom a folytatást!! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Lady!!

    Örülök, hogy újra köztünk vagy, és írsz!!!
    De még milyen isteni részt!:))
    Én megértem Krist, mert hát ő maga sem tudja mit érez igazán, vagy nem meri beismerni, de attól lehetne kicsit nyitottabb!! És türelmesebb, hogy meghallgassa a másik fél véleményét! De akkor hol maradna a bonyodalom és az izgalom????
    Várom a folytatást!!
    Pusz: Marietta

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Hát szomorú vagyok hogy elválnak és nem jöttek vissza de szerintem tartogatsz még valamit a tarsolyodba:)
    Várom a kövit
    Puszi
    Brigici

    VálaszTörlés
  12. Szia Lady!
    Örülök,hogy újra itt vagy!Krist én is nagyon meg tudnám rázni.Bebszéli magának,hogy ez csak barátság,aztán meg szinte könyörög Robnak,hogy ugye ugyanolyan barátok maradunk,és nem veszi észre,ez már régen nem az.Igaza van Jerrynek.De ahogy ő is gyorsan belátta,hiába győzködné Krist,neki magának kell rádöbbennie az érzéseire.Rob is ezt a "módszert" választotta?Kris döbbenjen rá,szerelmes.Mert az tuti,hogy Rob régóta az,és egyre jobban.Szegény annyira azt hitte,amit mi is,hogy a tökéletes éjszakájuk után nem kérdés,ők egy pár.Olyan mérges voltam Krisre,abbeli félelmében,hogy Rob barátságát sem őrizheti meg,nem is gondolt arra,hogy Robot is meghallgassa...Kíváncsian várom,mikor lesznek végre őszinték,addig még gyanítom sok-sok meglepetést tartogatsz....Írj nekünk kérlek folytatást!!!!

    VálaszTörlés
  13. Na szal... :D nagyon tetszett ez is Lafym :D :D bár igaz hogy Kristent jól nyakon kéne vágni hogy észhez térjen -.-' :D idióta -.-' xD...
    Jerry legalább jóól "beolvasott" neki :D megérdemelte!...
    Az eleje az valami kurvajóólett!:DDDD (L)(L) bár mondjuk el tudtam volna képzelni ezt a beszélgetést Stewal Rob szsz.ből is :P hogy Ő vajon mit gondol erről az egészről :DDD xD ...Öhm... jah igen.. most nem volt benne hiba :PPP :DDDD Ügyi vaaagy! :DD xD

    Azért remélem nemsokára Kristen tényleg belátja hogy odáig van Robért meg vissza xD és végre összejönnek *.* :D ... vagy nem tom... Kristen meglepi Robot, és utána megy? :P hmm... jaj és Rob szobájában meg talál egy csajt mi? -.-' xD ajj ....na mind1 :D XD majd kiderül :D csak találgatok mi lehet majd a kövi részekben XD

    na jóó befogom XD

    PUSZII ÉS KÖSZI A FEJIT! (L)(L)(L)

    Nikky

    VálaszTörlés
  14. Hello Darling!

    Láttam, hogy jártál nálam, és nagyon jól esett, annak pedig iszonyúan örülök, hogy valakinek aki ennyire jól ír tetszik az én kis szárnypróbálgatásom.
    Ez a fejezet is nagyon jó lett. Az életben olyan sokszor előfordul, hogy elbeszélünk a másik mellett, vagy a reakciókból téves következtetéseket vonunk le és ennek megfelelően cselekszünk. A barárság szentsége pedig olyan nagyon fogtos néhányunknál, hogy bármit megtennénk, hogy töretlen maradjon. Elfelejtünk dolgokat, lemondunk erről-arról, csak maradjon meg a támaszunk. A csavar akkor van ha a barát más nemű. Én annak idején töretlenül ragaszkodtam a csak barátnak akarom dologhoz, és végül elváltak útjaink. Ma már bánom, hogy nem próbáltuk meg...
    Szóval, ebben a történetben ez nem fordulhat elő! Gondolom nem is tervezted, na mindegy.
    Jerry-t nagyon szeretem. Az ő karaktere "az igazi barát" , aki őszinte, nyílt, és rádborítja az asztalt, ha úgy érzi ettól jön meg az eszed. Még jelentkezem.
    Kiss you. Zsebi

    VálaszTörlés
  15. Most néztem, hogy kiraktál! :D
    Ezer köszönet!!!

    VálaszTörlés