2010. november 12., péntek

KÖZLEMÉNY

RESPECT!!!! Most egy kis szünetre van szükségem(Briannával karöltve), és szerintem nektek is… Nem fejteném ki , hogy miért. Itt nem szándékozom konkrétan beszélni a dolgokról. Valamitől besokalltam…Ha valakit érdekel, ír egy mailt és szívesen megosztom vele…  Ide nem kérek baszogatós megjegyzéseket, mert nem reagálok! Ha valaki, valamit szeretne, tudja hol ér el. Ennyi.
Egyet mondanék még! Ez egy történet, amit azért írok, mert Ti szeretitek és, mert engem kikapcsol. Emellett van más életem is, sokkal fontosabb dolgaim, egyéb problémáim, NEM EZ AZ ÉLETEM!!!!  Nem vérre megy… Ez egy blog, egy történettel, amit nagyon szeretek és olvasókkal, akiket tisztelek.
Természetesen sajnálom, ha ezzel, azoknak az embereknek, akik szeretik amit írok,  csalódást okozok.  Nagyon is, de most ez van, ezt kell tennem. De tudom, hogy ők meg is fogják érteni! Bízom bennetek.
Egy hét… ennyit kérek. Egy hétig se ezen, se a másik blogon nem lesz friss. Most kicsit azt helyezem előtérbe, amit már rég óta kellett volna, AZ ÉLETEM!
Bízom benne, hogy aki tényleg mellettem áll, az megért…

7 megjegyzés:

  1. Részemről türelmesen várok! Remélem sikerül megoldani mindent és kicsit másra is koncentrálnod...

    Csöre

    VálaszTörlés
  2. Hahó!

    Igazából kíváncsi lennék az okokra, mert szerintem megérdemeljük, hogy tudjunk róluk. Senki nem akar bántani Téged, és természetesen megértjük, hogy most pihenni szeretnél, ahogy azt is, hogy nem ez az életed.

    Viszont egy valamit sosem értettem... Ma este még 9.30-kor azt írtad, hozod a frisst, erre most semmi. Miért nem lehetett azt írni, hogy bocsi, nem lesz egy ideig. Nem kellett volna hitegetni minket. Csak ennyit akartam mondani.

    Ez nem baszogatás, mert szeretem a sztorid, csak néha nem értem, mi miért történik. Bár lehet, nem is kell... valószínűleg úgyis le leszek oltva.

    A.

    VálaszTörlés
  3. LADY!
    ÉN megértem hogy pihizni akarsz! Én is most arra vágyom, főleg hogy most jöttem haza a suliból :/
    Egy hetet asszem kibirok! :D
    Jaj az életeded meg ne hanyagold el!!!Azt ugyan úgy élni kell!
    Brinek is jó pihenést kivánok egyúttal!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Megértem ha pihizel. Töltödj fel! NE AGGODJ mi várunk RÁD! Kell a törid mint a levegő! pusz

    VálaszTörlés
  5. Szia Lady!
    Viszonylag új olvasód vagyok.Nagyon tetszett a Robsten fanfiction.Egyszerűen felfoghatatlan volt számomra,mennyi volt a valóság,és hol kezdődött az írói fantázia.Merthogy azok a képek az életükből végtelenül hitelessé tették az egész sztorit.Azóta mindkét mások blogod rajongója vagyok,és nagyon örülök,hogy két új történetet is kezdtél.Csak köszönöm neked az élményt,és remélem egy hét múlva újra folytatod.Addig is minden jót Neked!

    VálaszTörlés
  6. szia

    én nagyon szívesen várok. És szerintem igazad van h kicsit kell foglalkoznod az életeddel is. Remélem minden megoldódik.
    Puszi

    VálaszTörlés