2011. május 3., kedd

Díjak!*.*

Nagyon köszönöm a díjakat, nektek. Név szerint: Bella, Viky, Dóri. (L)




Mivel mind a háromnak ugyan azok a szabályai (nagyjából legalábbisXD), ezért csak egyszer írom le az a hét dolgot, és csak egyszer adom tovább, mert lusta vagyok!:D

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek ( ne felejtsd el linkelni a blogjukat) !
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Na, akkor lássuk:
1. Van egy gyönyörű szép Westie kutyám, akit annyira imádok, hogy elmondani nem tudom! A legédesebb kis dög a világon. <3
2. Főiskolára járok, és azt tanulom, amit mindig is szerettem volna. Erre nagyon büszke vagyok. Már alig várom, hogy megkapjam a diplomám, és dolgozni kezdhessek vele!
3. A barátaim szerint, mindig az arcomra van írva, amit gondolok. Szívás...:D
4. Elsőre ítélek, ami nem a legjobb tulajdonságom.
5. Lusta dög vagyok!
6. Imádok bulizni.
7. Táska, és cipő mániás vagyok. És ha már nem hordom sincs szívem megválni tőlük, ezért is van nekik három szekrényük.:D

És ennyi lenne. Ha valaki még kíváncsi valamire, tudja, hol talál! ;)

És akiknek tovább adnám(L)(válasszátok ki azt a képek közül, amelyik tetszik, mert rátok bármelyik igaz!!):

3. Nikky és Lilluci (http://nikky-lilluci.blogspot.com/)

2 megjegyzés:

  1. NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM DRÁGÁM!!! *-* <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönjük szépen, hogy ránk is gondoltál, de a "Szavakat a díjak helyett" miatt sajnos nem fogadhatjuk el.

    VálaszTörlés