2010. október 22., péntek

9. fejezet: Titokzatos idegen


Nah, akkor itt jön a folytatás. A tippek meg…most kiderül, hogy ki találta el, az érkező személyét. Elöljáróban csak annyit, nem biztos, hogy olyan jó lesz, hogy az jött, aki…Jó, befejeztem a ködösítést, mert szerintem rajtam kívül senki más nem érti. :D Még egy darabig nem is fogjátok. És nem, nem a következő részre gondolok. Tényleg befogom.XD
Puszi, Lady


Semmi kedvem nem volt a ma esti kiruccanáshoz, abszolút nem voltam parti hangulatban. Ez valójában nem is olyan meglepő, hiszen általában nem vagyok, de ma a hátam közepére sem kívántam a felhajtást. Nem szeretek új emberekkel megismerkedni, pontosan elég nekem a magam kis baráti köre, ahol mindenki ismeri egymást. Az egyetlen okom, hogy mégis itt vagyok, az a kíváncsiság, mégpedig a személy iránt, akit Rob hoz magával. Most már Ő is a barátom, méghozzá az egyik legjobb, vagyis illő megismerni a hozzá közel álló embereket.

A taxi hamarosan behajtott egy keskeny utcába, majd leparkolt egy háztömb előtt. Senki fia nem mondta volna meg, hogy itt egy eldugott pub áll, pedig belépve mégiscsak az fogadott minket. Ráadásul igazán egyedi, jó hangulatú, füstös kis kocsma. Nem kellett sokáig kutatnom a szememmel, az egyik boxban fel is fedeztem Robot, aki heves integetéssel jelezte, hogy menjünk oda. Ilyen messziről is tökéletesen látszott, hogy jó kedve van. Nem bírtam elnyomni magamban a kérdést, vajon a társaság teszi-e ezt vele. Még nem láttam a vele szemben ücsörgő embert, a box teteje pont takarta.

Lassú léptekkel, mint akinek a fogát húzzák, indultam az asztal felé. Nem úgy, mint Jerry, aki hatalmas vigyorral, és széles léptekkel szelte át a teret. Mosolyt erőltettem az arcomra, és én is az asztal mellé léptem. A mosoly rá is fagyott rögtön a képemre, a meglepettségnek köszönhetően. Mindenre számítottam, szőke nagy mellű cicababától kezdve, a barna egzotikus szépségen keresztül minden variáció végigsiklott az agyamon, csak ez nem. Egy fekete hajú, helyesnek csak nagy jóindulattal nevezhető, fiatal fiú foglalt helyet Robbal szemben. Nem törődve a megdöbbent képemmel, azonnal rám mosolygott.

- Ő itt a legjobb barátom, Tom – vágta félbe a csendet Rob, és a haverja felé mutatott.
- Szia – köszönt kedvesen az idegen, és felkelt. Nagy meglepetésemre még egy ölelést is kaptam tőle.
- Kristen vagyok – jött ki végre hang, az én torkomon is.
- Tudom, sokat hallottam már rólad – kacsintott rám, mire azonnal Robra kaptam a tekintetem, aki csak halványan mosolyogva lehajtotta a fejét.
- Remélem, csak jókat – feleltem neki.
- Ami azt illeti, igen. Ráadásul abban sem túlzott, hogy gyönyörű vagy – közölte széles vigyorral a fején, amire válaszként csak Robtól kapott egy gyilkos pillantást.

- Örülök, hogy nem okoztam csalódást – mondtam hetykén, takargatva a zavaromat, amit az előbbi kijelentésével idézett elő nálam. Nem is tőle jöttem zavarba, hanem attól, hogy ezt Rob mondta rólam, neki. – Ő pedig az én legjobb barátom, Jerry – toltam magam elé, az eddig mögöttem bujkáló barátom, aki szintén bemutatkozott.
- Üljetek le, mindjárt jön a pincér – mondta Rob, és megpaskolta maga mellett a helyet. Jerryvel egyszerre indultunk arra, ezért jól egymásnak mentünk. Sűrű bocsánatkérések közepette, jeleztem neki a szememmel, hogy Rob mellett én fogok ülni. Megértette, és szépen helyet foglalt Tom mellett.
- Azt hittem, már nem is jöttök – fordult hozzám Rob, miután sikerült mindenkinek elhelyezkednie.

- Stew, kicsit sokáig szöszmötölt – sóhajtott Jerry, ami nem teljesen volt igaz. Nem szöszmötöltem, csak nem voltam egy órával előbb kész, mint Ő. A szememmel rendre intettem, majd ismét Robhoz fordultam.
- Igazából, időben érkeztünk – mondtam neki mosolyogva. A telefonjára pillantott, majd bólintott.
- Igaz. Akkor csak mi vagyunk itt túl régóta – vonta meg a vállát, és lehúzta az üvegében lévő sör maradékát.

Szerencsére a pincér hamar jött pótolni a kifogyott italt, így végre mi is rendelni tudtunk. Tom éppen a kalandos útját ecsetelte idefelé, de én nagyon nem figyeltem rá. Rob hangosan nevetett, de volt, hogy csak egy-egy édes mosoly villant meg az arcán, ez pedig a teljes figyelmemet lekötötte. Igyekeztem nem túl feltűnően bámulni, de néha lebuktam. Ilyenkor kedvesen rám mosolygott, én meg zavartan elkapta a tekintetem. Tom és Jerry hamar megtalálták a közös hangot, és együtt ontották a poénokat. Aztán a figyelem hírtelen rám irányult, aminek nagyon nem örültem. Nem szerettem a középpontban lenni.

- Kristen, van barátod? – kérdezte Tom mindenféle előzmény nélkül, én meg majdnem visszaköptem a söröm.
- Nincs – feleltem egyszerűen, és ennyivel szerettem is volna lezárni a témát. Csak szerettem volna…
- Nahát, egy ilyen csajnak, hogy hogy nincs barátja? – mosolygott, és előrébb hajolt, hogy jobban lásson. Erre nem nagyon tudtam mit felelni. – Nem, mintha baj lenne. De a pasid egy barom lehetett, ha hagyott kicsúszni a keze közül – vigyorgott szélesen, majd elégedetten kortyolt egyet a söréből.
- Mike, valóban egy barom volt – jegyezte meg Jerry, hiszen sosem kedvelte a volt barátom. Emiatt nem haragudtam rá, Ő elfogadta, hogy vele vagyok, én meg azt, hogy ki nem állhatja. Éreztem magamon Rob kíváncsian kutató tekintetét, de nem néztem oda.

- Nem is ismersz, lehet, hogy egy hárpia vagyok – közöltem vele kacéran mosolyogva. Erre mindenki hangosan felnevetett, csak Tom marad a visszafogott mosolynál.
- Ha csak a fele igaz annak, amiket Robtól hallottam, Te minden vagy, csak hárpia nem – mondta, majd rágyújtott egy cigire. Rob megint csendesen sunnyogott mellettem, most már tényleg kíváncsi voltam, miket mondott Tomnak. Valahogy, ki akartam belőle szedni a dolgot, de Robbal az oldalamon ez kizárt volt. Mintha a sors a kezemre játszott volna, Tomnak elege lett, hogy a pincér felénk sem néz, és nem tudja kikérni a következő sörét, ezért a pulthoz indult. Ugyan az én üvegem még félig volt, arra hivatkozva, hogy nemsokára úgyis kell a következő és nem akarok rá várni, vele tartottam.

- Mégis, miket mesélt neked Rob rólam? – kérdeztem, mikor beálltunk a sorba. Tom huncutul elvigyorodott, de még nem válaszolt. Mintha gondolkodna a válaszon, még az arca is komolyabb lett.
- Valójában semmi fontosat – nyögte ki végül nagy nehezen. Kérdő tekintettel nézetem rá, ennyi nekem nem volt elég. Meg sem kellett szólalnom, sóhajtva folytatta. – Mikor érdeklődtem, ki a másik főszereplő mondta, hogy Te. Emlékeztem rád, meg arra, mikor Rob elment a Twilight meghallgatásra…- itt habozott egy pillanatra, majd máshonnan folytatta. - Igazából, csak mesélt rólad, hogy milyen jóban vagytok – rántott vállat, mintha csak azt ecsetelné, milyen idő van ma. – Fontos vagy neki – tette hozzá hírtelen, ráadásul elég komoly hangnemben.

- Tudom – feleltem, pedig ekkor fogalmam sem volt, mennyire is vagyok az. – Ő is nekem. Most már az egyik legjobb barátom – mondtam, én is komolyan, hiszen ez volt az igazság. Ebben voltam biztos, ennyit mondhattam. Tom nem szólt semmit, csak bólintott, majd elvette a két sört a pultról és az asztal felé indult. Kis fáziskéséssel, én is hasonló képen cselekedtem, majd az egyiket az asztalhoz érve, Rob elé raktam.
- Csak nem pályát módosítottál? – kérdezte Rob viccelődve, mikor ránézett az üvegre.

- Megfordult már a fejemben, de ez a film megmentett – mosolyogtam rá. Kicsit meglepődött a kijelentésemen, az arca el is komorult egy pillanatra. – Igazából, már nagyon rég óta nem csináltam filmet, pontosan egy éve, mert egy forgatókönyv sem fogott meg. Nem akartam egy csontig rágott témájú filmben szerepelni, valami másra vágytam. Magam sem tudtam, mire is igazából. Azt akartam, hogy jöjjön egy forgatókönyv, és azt mondjam, hogy igen, ezt akarom megcsinálni. Anyám, és az ügynököm a falra másztak tőlem, szerintük csak kifogásaim voltak, nem értették meg a problémámat. Nem egy kasszasikerre vágytam, ahogy Ők, és nem akartam azt sem, hogy beskatulyázzanak. Én nem ezért csinálom, én magáért a színésztért, az érzésért, a játékért, mert szeretem – foglaltam neki össze a dolgokat.

Csak egy poénnak indult a beszólása, pedig nagyon a közepébe talált. Úgy éreztem itt az ideje, hogy beavassam én is egy olyan dologba, amit kevesen tudnak rólam. Rob figyelmesen, érdeklődve hallgatta végig a mesét. A végén is csak nézett, vagy két percig egy szót sem szólt.
- Ezért nem vállaltad el a Twilightot. – Ez inkább hangzott kijelentésnek, mintsem kérdésnek.
- Részben. Féltem tőle, de már látom, hogy feleslegesen. Te is ki tudsz lépni belőle. Az, hogy ezt a filmet megcsinálod, a legjobb bizonyíték rá, hogy érkeznek másfajta felkérések is, amiben bizonyíthatsz – fejtettem ki neki a nézetem, erről is. Egy ideig megint fontolgatta a szavaimat, majd halványan rám mosolygott.

- Tudod, teljesen megértelek. Én is hasonló képen vélekedem a szakmáról – fintorgott, egyértelműen a tudtomra adva, hogy érti a nézeteimet, sőt osztja is azokat. – A Twilight előtt, én is abba akartam hagyni, elegem volt, akárcsak neked. Viszont egy remek ugródeszkát kaptam azzal a filmmel, aminek ma is örülök. Ha nincs az a szerep, most sehol sem tartanék. Valószínűleg, egy sarkon zenélnék valahol Londonban – nevetett.
- Nem sokáig játszottál volna ott. Hallottalak már gitározni, szerintem hamar felfedeztek volna – kacsintottam rá, mire csak megrázta a fejét.

- Mindenesetre örülök, hogy nem váltottál szakmát. A Te tehetségeddel kár lenne felszolgálónak lenni – közölte komolyan, majd egy pillanat alatt elvigyorodott, miközben szemügyre vette a pincérlányt. – Bár, a Te lábad kétségkívül jobban mutatna abban a miniszoknyában – bökött felé. Igyekeztem nem elpirulni, és nevetéssel álcázni a zavarom, de Rob szemei a reakciómat vizslatták.
- Köszönöm a bókot, de ez a film megmentette tőlem a kocsmákat – feleltem hetykén, még mindig mosolyogva. – Ez volt az, amire vártam. Minden tökéletes volt, csak elolvastam és beleszerettem.

- Akárcsak én – bólintott helyeslően. - Akkor igyunk, az újabb közös nézetre, na meg az álomszerepünkre – mosolygott, és felém tartotta a sörtét. Koccintottunk, amire már a két jómadár is oda fordult. Eddig nagyon elmerültek a beszélgetésben, ránk sem bagóztak.
- Mire iszunk? – kérdezte rögtön Tom, csillogó szemekkel.
- Látod a pincérlányt? – mutatott Rob a pult felé. – Nagyon nézeget téged. Szerintem, ma este az ágyadban köt ki – kacsintott Rob, mire Tom nagyot nyelt.
- Gondolod? – vonta fel a szemöldökét, és ismét a lány felé nézett. Szinte a szemével vetkőztette. Rob nevetni kezdett.

- Tom, az egy éjszakás kalandok híve. Nincs barátnő, nincs probléma alapon – magyarázta nekem, mire Tom azonnal visszafordult felénk.
- Azért, ez nem így van – vetett Robra egy figyelmeztető pillantást. Pedig az előbbi reakciója, nagyon is Rob szavait támasztotta alá.
- Pedig, nem is olyan rossz az – kuncogott Jerry. Innentől kezdve Tom, igyekezet feltűnés nélkül figyelni a lánykát. Robbal néha össze is mosolyogtunk, hiszen akármennyire is próbálta óvatosan csinálni, nem ment neki.

A sörök fogytak, de a beszélgetés egy percre sem szünetelt. Már egy ideje pisilni kellett, de nem volt kedvem felállni. Egy idő után nem bírtam tovább, és felkeltem a helyemről, pont Robbal egy időben, mindenféle egyeztetés nélkül. Azonnal nevetni kezdtünk.
- Pisi? – kérdezte, mire csak bólintottam. Kicsit szédelegve indultam a mosdó felé, azt hiszem beütött a pia, nem nagyon, pont olyan kellemesen.
A mosdóban az előtér közös volt, ahol a kézmosó is helyett kapott, onnan nyílt egy férfi és egy női wc. Annyira megkönnyebbültem, mikor kiereszthettem magamból a már fájóan szorító folyadékot, hogy nagy elégedettségemben, nem vettem észre a földön lévő tócsát, és megcsúsztam rajta.

Egy szerencsém volt, hogy Rob pont abban a pillanatban jött ki az ajtón, és mentett meg a seggre eséstől. Szédelegve fogtam fel, hogy Ő tart a karjai közt.
- Jól vagy? – vizslatott aggódva.
- Azt hiszem. Köszönöm – sóhajtottam. Úgy éreztem, meg tudnék állni a saját lábamon is, de Rob karjai még mindig a derekamra fonódtak. Kezdtem magam kellemetlenül érezni, hirtelen nagyon kicsinek, és szűknek tűnt a tér. Zavaromban ide-oda forgattam a szemem, hol a plafont, hol a pólóját fixírozva, mégsem léptem el tőle.
- Kicsit zavartnak tűnsz. Biztos, minden rendben? – kérdezte mosolyogva. Erre mégis mit válaszolhattam volna? Igen, csak zavarban vagyok ,tőled. – valahogy ez a válasz nem tűnt jónak.

- Csak..csak kicsit meleg van itt – nyögtem, pedig nem volt több húsz foknál a helységben.
- Igen, tényleg nagyon meleg van - felelte, én pedig kénytelen voltam ránézni végre. Ez a legrosszabb döntés volt, ebben a helyzetben. Szeme egy pillanat alatt rabul ejtette az enyémet, ha akartam volna sem lettem volna képes másfelé nézni. Aztán tekintete a számra siklott, az övéi szétnyíltak, és ha nem lettem volna ennyire beszámíthatatlan állapotban, megesküdnék rá, hogy egy apró sóhaj szakadt fel ajkaiból. Zavartan beharaptam az alsó ajkam, mire szemei kicsit megváltoztak. Szorosabbra fogta körülöttem a karjait, bár már így is teljesen a mellkasához voltam préselve. Egy pillanatra sem vette el számról a szemét, úgy közelített felém a fejével.

Ebben a pillanatban az agyam teljesen üres volt, a külvilágot nem észleltem, mintha egy burokban lennék. A tér egyre jobban fogyott, ajkai már csak centikre voltak az enyémtől, míg nem elért. Ebben a pillanatban az ajtó kinyílt, a hangos zene beszűrődött, mi pedig az ajtó felé fordítottuk a fejünket. Jerry lépett be rajta lehajtott fejjel, majd mikor felemelte igencsak kikerekedtek a szemei. Robbal azonnal elléptünk egymástól. Ő zavartan a haját túrta, én pedig a számat harapdáltam, amin pár másodperce még az övé volt.
- Bocsi – mondta mosolyogva, mire Robbal azonnal mentegetőzésbe kezdtünk.
- Csak Kristen…
- Megcsúsztam, Rob pedig elkapott – hadartam. Jerry bólintott, de a vigyor ott csücsült a szája szélén. Szép kis estém lesz… Robbal elindultunk kifelé, és kihasználva az alkalmat, hogy Jerry még bent van, felém fordult.

- Sajnálom – nézett a szemembe bűnbánóan.
- Az én hibám is…azt hiszem kicsit sokat ittunk – mosolyogtam rá, pedig nagyon is aggasztott a dolog. Ez már nem az első alkalom, hogy olyat teszünk, amit nem gondolunk komolyan. Bárhogy töröm a fejem, rosszat mégsem látok benne. Rob egy nagyon jó pasi, az lenne a furcsa, ha nem vonzódnék hozzá. Ettől még mindig csak a barátomként tekintek rá, hiába inog meg néha a talaj alattunk.
- Igen, ez lehetett – nyögte zavartan, majd néhány újabb hajtúrás után az asztalhoz indult.
- Már azt hittem, lehúztátok magatokat – nevetett Tom, ahogy leültünk a helyünkre. Rob kínosan ügyelt arra, hogy minél messzebb legyen tőlem, de most nem haragudtam rá. Valahogy kevésbé bizsergett a bőröm, hogy volt köztünk egy kis hely.

- Csak sokan voltak – motyogta Rob, majd lehúzta a maradék sörét. – A pincérlánnyal mész, vagy most jössz velem? – kérdezte Tomtól, kicsit feszülten.
- Miért mennék vele? – érdeklődött Tom meglepetten.
- Mind láttuk, mikor odacsúsztatta neked a cetlit – vigyorodott el Rob.
- Lehet, de nem élek a lehetőséggel. Mostantól egy új Tom vagyok, aki ezentúl csak olyannal lesz, akitől akar is valamit – jelentette ki ünnepélyesen, miközben rám mosolygott. Fél szemmel láttam, ahogy Rob felvont szemöldökkel vizslatja, de nem szólt semmit.

Mikor Jerry viaszért, Rob közölte, hogy Ők mennek. Nekem sem volt kedvem maradni, ezért velük együtt távoztunk. Rob a taxiban is elég feszültnek látszott, engem meg idegesítette a dolog. Attól tartottam, hogy megbántottam valamivel. A szobánk előtt elköszöntünk, de mikor el akart menni a sajátjához, elkaptam a karját.
- Valami rosszat tettem? – kérdeztem kétségbeesetten.
- Miért gondolod? – meg volt lepve a kérdésem hallatán, ez nem volt kétség.
- Csak, mert olyan furcsa vagy, mióta a wc-ben…szóval azóta – magyaráztam neki zavartan, össze-vissza hadonászva a kezemmel.

- Nem, semmi bajom – mondta gyorsan.
- Biztos? Mert ha én bántottalak me…
- Bolond vagy, nem tettél semmi rosszat. Fáradt vagyok, ennyi – mondta mosolyogva, és hozzám lépett. – Jó éjt, Stew – egy puszit nyomott az arcomra, majd lazán elsétált a szobája felé. Mielőtt belépett volna, még rám mosolyogott egyet, és becsukta az ajtót. Megérintettem a puszi helyét, és azon gondolkodtam, miért bizsereg a helye.

- Bejössz végre, vagy még sokáig bámulod a lovagod hűlt helyét? – zökkentett ki a gondolataimból Jerry.
- Nem a lovagom – morogtam, miközben beléptem mellette az ajtón.
- Ugyan Kris, meddig fogod még tagadni? – kérdezte azon a tudálékos hangján, miközben becsukta az ajtót.
- Hagyjuk ezt Jerry, most lefekszem – közöltem vele unottan, és a fürdőbe mentem zuhanyozni.
- Redben, de…
- Nincs de! – kiabáltam neki vissza a fürdőből és bevágtam az ajtót.

Mire végeztem már lefeküdt, és nem is piszkált tovább a dologgal, aminek most örültem. Magamban is tisztáznom kellett, hogy mi is ez. Én szimpla vonzalomnak nevezném egy ember iránt, aki mellesleg nagyon jó barátom. Jerrynek viszont biztos más teóriája van, de valahogy nem érdekel, se most, se máskor. Sikerült magam annyira megnyugtatom, hogy teljesen kellemesen aludtam az éjjel. Azonban az információ, ami ébredés után elhangozott Jerry szájából, nem éppen volt ínyemre…

13 megjegyzés:

  1. Na tessék már megint! Most mit csináljak egy hétig???
    Lady-m teljesen felcsigáztál! Milyen információ?:O
    És miért van egy olyan sanda gyanúm, hogy Tom akar vmit Kristől? ...
    Amúgy olyan szupeer feji volt! Imádtam már megint!
    Jajj de akkor most megcsókolta végül, vagy nem?:O
    És Jerry meg miért nem ült meg a fenekén, még 10 mp-cig? Amúgy Rob olyan édes....mikor elkezdi, hogy: Bár a Te lábad kétségkívül jobban mutatna abban a miniszoknyában xD... kis udvarlós :)
    Fúú amúgy tiszta kiráály! Sündisznókon ülve várom a kövit, úgyhogy siess mert szúrnak xD
    Puszillak!: Mia

    VálaszTörlés
  2. Lady!
    Te meg akarsz ölni engem, mit közölt Jerry Krissel? Nem bírom ki jövő hétig, most szeretném tovább olvasni:(
    Nagyon jó lett, az a mosdós jelenet, mindig a legjobbkor toppan be Jerry:) Tom jófej, de úgy látom nem akarja elmondani Krisnek, miket mondott róla Rob.
    Nagyon várom a kövit, nem lehetne hamarabb kapni egy kicsit?:D
    Puszi JUdit

    VálaszTörlés
  3. Szia Lady! :D

    Na most kiverted a biztosítékot!!!Basszsu!!!Mi ez??Mit csinálnak ezek? Idióták!
    Jerry...baszki az is jókor jön! ÁHHHH
    Pedig majdnem! Olyan jó lenne ha beismernék hogy tetszenek egymásnak!De nem mert idióták!
    De az azért tetszet ahogy ROb bókolt Krisnek!XD
    Tom meg....na rá nem mondok semmit, röhej XD no comment! :P
    Na és ez a befejezés???Te megakarsz ölni vagy mi?Bazski.....................
    Mit mondott neki Jerry???? :/
    NAGYON NAGYON SZUPI LETT!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. nekem nagyon tetszett kár hogy nem tisztázzák az érzéseik de előbb utóbb az is bekövetkezik ha jól gondolom

    VálaszTörlés
  5. Hello:)

    Na ekkora bakot, amekkorát én lőttem nem látott még a világxD
    Meg mertem volna esküdni, hogy Ninát viszi el Rob, de miután elolvastam a felvezetőd, rájöttem, hogy baromira nem ő lesz ott. Teszem azt hozzá, hogy egyáltalán nem bánom:D
    Tom egy idióta, de ezt már megszokhattuk tőle:P
    Ezt a piás bagázst basszus, úgy itták a söröket egymás után mintha víz lenne:) Nem csoda ha ennyitől már pisilnie kell Robnak is és Kristennek isxD
    Nem hiszem el, hogy Kristen állandóan ilyen kis béna Béla:D De ott van mindig Hero Rob, aki megmenti a bajbajutott hölgyet:P Cuncika*.*
    Na de a kis "incidens" a wc-ben azért nem volt semmi.....istenem úgy örültem, kár, hogy nem láttad a boldogságtól majd' szétrobbanni készülő fejem:D Vicces látvány, mikor tapsikolok meg visongokxD
    Váááá Jerry minek ment be-.-" Elrontotta ezt az idilli pillanatot.
    DE Robnak tényleg mi baja volt, Tom beszólása után?? Furán viselkedett és ne mondja már, hogy a fáradság miatt!!!! Rossz duma:P
    És mi ez az idegölő vég Lady??!!! Szadista vagy!!!!
    Nem lehetne 1x kivételt tenni, és a két szép szememért előbb frisselni??? PLS*.*
    Fúúúú ez nagyon isteni rész volt, egyszerűen imádom a stílusod:)(LLL)
    Puszillak: Lilluci

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszett :D:D
    a kis wc-s rész nagyon ott volt :D:D
    Jerryt és Tomot bírom :D
    és kiváncsi vok mi lesz még :D
    Puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  7. na bmeg xD és nem csaj volt az. hanem Tomi fiúúú :PPP :D :D ...jajj de tuti fix hogy ráfog mozdulni krsre -.-' ...haljak meg ha nem xD...ááá de még mindig csak barátok :( XD ...jaj amugy volt benne egy hiba XD de nem vészes :D :D...
    a wc-s rész pedig a kedvencem XDDD bmeg xD ezek nem normálisak XD Hát smárold már le basszameg!!!! xDDD...na jó...asszem befogom xD
    jaj várjunk még egy kérdés :D ...szal hogy mennyi feji van még hátra hogy...történjen vmi kis pici dolog köztük? :P :P és most perverz fejemmel XD nem a khm re gondolok XDD...

    Kösziii a fejit Ladym :D :D (L)(L) mert amugy kurva jóó lett ! :D :D Tomi fiúúú*.* :P
    pussz <3
    Nikky

    VálaszTörlés
  8. Még!Még!Még!Imádom őket!Ó Tom ,miért nem mondta el Krisnek,hogy Rob miatta akarta Twilightot?
    Nem,ezt Robnak kell elmondania!Rohadt kíváncsi lennék egy Rob szemszöges fejezetre!Miket mesélhetett szerlmes-vágyakozós Rob Tom haverjának?Azok a Tom megjegyzések nagyon ott voltak!Meghallgatnám azt Rob-Tom párbeszédet is a szobájukban....
    Kérlek,ne várakoztass minket sokáig a következővel!!!

    VálaszTörlés
  9. Szia Lady!

    Jaj, nagyon tetszett, igazán jó kis rész volt, de már meg sem lepődöm, hiába, nagyon tudsz!!!A wc-s jelenet nagyon ott volt, de Jerry igazán várhatott volna még picit :-(!Amúgy valószínűleg csak én vagyok ma nagyon pihent, de mikor leírtad, hogy.....Tom & Jerry.....tök jókat kuncogtam....és már láttam is magam előtt a rajzfilmet....na jó, tudom....:-)
    Szóval tényleg klassz kis fejezet volt, de ez a mondat a végére...teljesen ki akarsz készíteni minket?Lehet, hogy Jerry máris bennfentes lett Tomnál, és közli Krissel, hogy komoly ostromra számíthat?!
    Áhh, de Te majd úgyis kitalálsz vmi jó kis bonyodalmat, és már nem fogunk annyira örülni Tomnak(Te írtad), bár most kicsit megkönnyebbültem, hogy Rob ne egy csajt hozott magával.
    Most jövő hétig várni kell?Áhhhh!Segítség!

    Puszi
    Roni

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon tetszett főleg a majdnemcsók xD
    örülök Tomnak :D még jó hogy nem vmi nőcske volt :P
    Vajon mit mondott neki Jerry? :O Nem tom. :( És most a kövi frissig törhetem a buksimat :P
    Már nagyon várom!
    Puszííí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  11. HaliHó!

    Ajaj, mik vannak... Az a csúnya tócsa, a csúnya wc padlóján....:D:P Ez nagyon tetszett! Annyira bírom ilyenkor mindig jön valaki és megzavarja az idillt!:D:D
    És ez a tipikus ... a végén ettől a falra mászok, mármint azért mert annyira kíváncsivá tettél evvel az utolsó kis mondattal:
    "Azonban az információ, ami ébredés után elhangozott Jerry szájából, nem éppen volt ínyemre… "
    ÁÁÁÁÁÁá mi az az infó????? Ugye nem rossz....
    Már nagyon kíváncsi vagyok( és el kell mennem ránctalanító krémet venni, mert persze akik kíváncsi hamar megöregszik)!:D:D
    Várom a folytatást!! :D:D:D
    puszi Gabica

    VálaszTörlés
  12. Na jó, Lady,te engem kicsinálsz... :D
    itt van Tom az végül is nem olyan rossz... :))
    bár az a kétértelmű megjegyzés, hogy új Tom és utána Krisre mosolygott...:// nem tudom :S
    de Rob és Kris ne szarozzanak már annyit, mert megbolondulok :D
    Jerry miért nyitott beeee? :D
    akkor is imádtam :D
    és kérem az "új információt" :D
    pusziii <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  13. Istenem Lady én nem bírok várni egy hetet??? Milyen információ...nekem van egy tippem de szerintem hülyeség amire gondolok szóval mindegy. Az a majdnem csók de jöjjenek már össze azt alig várom, és Kris jó lenne ha tisztázná magában és magának is bevallhatná az érzéseit. Szerintem Tom akar valamit Kristől de hogy lehet ilyen?? ha egyszer Rob mesélt neki Krisről akkor tudhatná hogy Robnak bejön és nem kéne rányomulnia.... na majd kiderül de most nagyon kiváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés