2011. január 7., péntek

SZAVAZZATOK MÁR!!!

Drága, kedves, cukorfalat olvasóim! Nem szoktam ilyeneket kiírni, de most kicsit felhúztam magam. Nehogy már Kristen aranymálnát kapjon! Könyörgöm, hova fajul a világ? Szedjük egy kicsit össze magunkat, és aki még nem tette volna meg, az menjen és szavazzon. Mindegy, hogy kire, csak ne Kristenre! Jelenleg Ő vezet, tehát most van a legnagyobb szüksége ránk.
IRÁNY, Kristenre itt: http://www.razzies.com/forum/worst-actress-of-2010_topic4729.html

Rob nincs veszélyben, de férfi kategóriában is lehet nyomogatni másra. Bár én amondó vagyok, ha Kristen megkapja, akkor kapja meg Rob is! Tudjátok, jóban rosszban stb…:D Jó, nem ezért, de ha Kristenre azt mondják megérdemli, akkor ezzel az erővel Rob is ugyan annyira. Ez az én véleményem…
Robra itt: http://www.razzies.com/forum/worst-actor-choices-2010_topic4740.html

P.S.:Ha Kristen megnyeri, egy hónapig nem frisselek! Jó, nem. De nyomassátok!:D

4 megjegyzés:

  1. Már nem kris vezeti, szerencsére, de nem sokkal van lemaradva. remélem se ő se rob nem kap.

    VálaszTörlés
  2. ÁLLÍTÓLAG ez csak egy közvéleménykutatás ,és ez már verseny ami a fanokról szól.
    (amúgy eleinte én is sokat szavaztam és be is pánikoltam,de aztán lefordítóztam alatta a szöveget és megnyugodtam).

    VálaszTörlés
  3. névtelen. a második:D
    miután kirakta ezt, én is megtaláltam, és elolvastam az ott lévő szöveget, ezért már én is tudom.:D azért még a fanok közti versenyben se nyerjen kristen. májli a befutó szerintem :D

    VálaszTörlés
  4. Lady, azért még én is szavazok,csak nem olyan intenzíven:)
    bennem is megvan a versenyszellem :):)

    VálaszTörlés